- "I never meant to write a piece which so invites itself to the full Brazilian treatment; congas and soprano sax, the whole nine yards. The problem resides in my terror of trying to be something I'm not. I'm definitely not Brazilian. Every turn we took on this song, though, invited a trip south to sun, rum and Bahia. Having the cello take the melody was as far from the predictable as we could go. The title reflects the digging in of heels to keep this piece in the world I know"
Entrada destacada
Edición Técnica informativa - Acerca de las imágenes y los audios
Hola, queridos Amigos del Blog Posteo esta entrada para contarles unos aspectos operativos del Blog Las entradas distintas, diarias, suman b...
jueves, 23 de diciembre de 2010
Tierra Negra - Alma Y Corazon
Hay un raro fenomeno que ocurre con algunos músicos alemanes, como Ottmar Liebert: Se ponen a tocar Flamenco. Y la verdad, no es para ellos. Así como cuenta Will Ackerman en el libro de su CD "The Opening of Doors", en la descripcion del tema "Bahía, Nebraska":
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario